Show me an example Shelter Over The Head: Projek perumahan baru teres satu tingkat Jalan Kebun Shah Alam - Taman Kebun Dahlia pada 29/11/2011
Apa kesan pembukaan SKVE seksyen 2 pada prospek pembangunan Kuala Langat?

Wednesday 30 November 2011

Projek perumahan baru teres satu tingkat Jalan Kebun Shah Alam - Taman Kebun Dahlia pada 29/11/2011




Pendaftaran nama pada Taman Kebun Dahlia, Seksyen 30, Shah Alam mendapat sambutan yang sungguh menggalakkan. Misi marketing dalam promosi projek perumahan baru ini yang akan dibuka untuk jualan tidak lama lagi sudah tercapai.

Bahagian admin / purchaser management akan menghubungi mereka yang sudah daftar nama untuk urusan selanjutnya. Kalau perlu maklumat yang lebih, sila hubungi office permaju di :

VISION RETURNS SDN BHD
9A, Jalan Kristal K 7/K, Seksyen 7,
40000 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.
Tel : 03-5511 2588
Fax : 03-5511 3588
Email : visionreturns@gmail.com

It has been an overwhelming response in the enquiry and registration of interest to buy the houses at Taman Kebun Dahlia, Seksyen 30 Shah Alam. The promotion of the new housing project to be launched soon has already achieved it's objective.

The administrative / purchaser department will contact the registrants in due time. For further information of the project, you are most welcomed to contact or visit the developer's office at the above-listed address.







Popular Posts