Show me an example Shelter Over The Head: Projek perumahan baru di sekitaran Jalan Kebun dan Jalan Kampung Lombong, Shah Alam
Apa kesan pembukaan SKVE seksyen 2 pada prospek pembangunan Kuala Langat?

Tuesday 16 August 2011

Projek perumahan baru di sekitaran Jalan Kebun dan Jalan Kampung Lombong, Shah Alam




1. Perkembangan pesat projek perumahan baru di sekitaran klang / shah alam khususnya di sekitaran Kampung Jalan Kebun dan Kampung Lombong, Seksyen 29 dan 30 Shah Alam adalah kerana ia berhampiran dengan lebuhraya KESAS, LKSA dan SKVE ( highway SKVE hampir siap pembinaan ).

2. Pembeli rumah baru di sekitaran seksyen 29 dan 30 boleh terus ke bandar Shah Alam melalui Lebuhraya LKSA dan pergi ke Puchong dan Putrajaya melalui Lebuhraya SKVE ataupun ke Puchong melalui Jalan Kampung Lombong dan keluar di lebuhraya LDP dan ELITE.

3. Pembeli rumah dapat menikmati kemudahan seperti bank, hospital, pasaraya besar ECONSAVE Kota Kemuning, CARREFOUR Bukit Rimau, JAYA JUSCO, GIANT DAN TESCO Bandar Bukit Tinggi Klang.

4. Rumah dan hartanah berhampiran dengan seksyen 29 dan 30 Shah Alam mempunyai potensi  tinggi dalam kenaikan harga kerana perkembangan pesat yang akan berlaku dalam beberapa tahun ini. Kerana lokasi strategik bersempadan Klang dan Shah Alam, tanah untuk projek perumahan baru dan pembangunan lain akan semakin berkurangan di sekitaran kawasan ini, sekali gus menaikan harga rumah dan hartanah.






Popular Posts